Rondár 2013.08.13. 01:24

Cikk az XL-ben

2214574_big.jpg

Mikor elkezdtem a Galaktikánál tevékenykedni, mint gyakornok, nem számítottam arra, hogy még azelőtt publikálok bele, hogy elvégezném az újságíró sulit. Pedig megtörtént, és a mai napig nem hiszem el, hogy benne vagyok az egyik számban, ráadásul éppen az XL-ben, a Galaktika gyűjtői kiadásában!

A cikk egyébként a kiadvány utolsó oldala legalján olvasható, közvetlenül az Iain Banks novella után. Biztosan vannak, akik szemében ez nem tűnhet valami soknak, hogy egy rövid cikk az utolsó lap legalján kapott helyet, de én nagyon büszke vagyok rá, hogy már ennyit sikerült elérnem. "Ki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli". ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://rondaar.blog.hu/api/trackback/id/tr895458418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása